ponnyygalen

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

påskägg smycke

Av Elina anderssson - 1 april 2012 17:02

Hej kolla in hennes blogg och delta i hennes tävling. Priset är ett smycker med påskägg. För vem vill inte att ett

charmit påskägg smycke i påsk ?;) För att deltaa eller kolla in hennes blogg klicka häääääär

 
 
jenniefer

jenniefer

1 april 2012 20:47

veckans blogg är utsedd på min blogg nu, kika in om det vart du, annars anmäl dej till en ny omgång:)

http://jenniieefer.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina anderssson - 22 oktober 2012 23:02


Godnatt   Haha nej vad töntigt med smilysar xD. LOVAR att fixa designen och header till imorgon om jag hinner.         ...

Av Elina anderssson - 22 oktober 2012 22:56

Nu är jag här igen  :). Även om jag tycker att det är grymt mycket bättre på devote.se. Men har öndp saknat bloggplatsen lite. Men det är bra med mig och alla djuren. Hur är det med er? Har ni saknat mig kanske? ;). I alla fall så kommer det upp...

Av Elina anderssson - 17 september 2012 21:58

Hej, nu kommer inlägget om hur jag tror att det kommer bli för mig och Ally i framtiden. Jag tror att vi kommer komma rätt så högt. Vi är säkra på banor som liggger på 80 cm och vi hoppar några hinder 90 cm. Och snart är vi säkert säkra på banor på 9...

Av Elina anderssson - 17 september 2012 21:35

Tja, dagen har varit helt fantastisk. Fint väder, fin häst, fina kompisar osv. Ally gick som en klocka idag. Jobbade fantatiskt. Vi tränade på den lilla banan. Försökte få ner henne i form men lyckades inte. Höll på i cirka 30 minuter en tränade ja...

:)

Av Elina anderssson - 17 september 2012 21:27

Hallå hallå. Förlå för att jag inte uppdaterat. Men nu hade jag tänkt ändra på det! Inlägg VARJE dag med bilder, lovar! Jag hade tänkt öka statistiken vilket inte kommer bli så svårt eftersom jag hade 30 bevakare innan. Nu har jag bara 2 typ men de...

Ovido - Quiz & Flashcards