ponnyygalen

Alla inlägg under juni 2012

Av Elina anderssson - 9 juni 2012 19:19

Tja. Har varit och fiskat idag. Rätt så misslyckat, fick bara massa gräs.

Sen sa min bror att vi skulle till mormor och morfar men vi körde och köpte glass.

Igår fick vi 4 små kattungar. 2 svarta och 2 gul/oranga.

Och nu har jag kille också föresten. Gabriel <3

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske gå en rundda med Alissa.

Joo juste jag ska börja träna med en kompis, Nellie. På torsdag blir det nog. Vi får se om det kommer bilder. Hejdå.

Av Elina anderssson - 7 juni 2012 21:44

Hejsan har nys varit och tycktat min smuts gris till häst. Hon hade rullat ssig i leran så det var lagom kul att stå och tyckta henne.

Jag kom på när vi var hos hästarna att Bettan nästan inte går att ta. Så jag ska börja med att träna henne.

Som jag skrev innan så skulle filippa och cornalia med mig hem. Vi hade sjukt kul. Vi åkte roller blads (stav) sparkcykel och cyklade. Tack för dagen tjejer. Imorgon är det skolavlutnin, jippppi. God natt.

Av Elina anderssson - 7 juni 2012 11:40

Tjoo, inget inlägg på ett tag. Ledsen för det men har inte haft tid. Men iaf igår red jag ut med Ally. Hästarna är ju på bete nu mer än 1 mil ifrån oss. Så det blir inte så mycket med hästarna nu. Joo jag har ju Alissa hemma.

Igår tömkörde vi henne igen och snart ska vagnen på. Men hon tycker fortfarande den är läskig.

Inget långt inlägg idag för jag sitter i skolan och klassen kollar film. Kommer mer senare idag.   

Ovido - Quiz & Flashcards