ponnyygalen

Alla inlägg under december 2011

:(

Av Elina anderssson - 30 december 2011 22:53

Ja trodde lovet skulle bli jätteku. Jo visst blev det de men jag sitter bara framför tv eller data hella tiden. Många av er tänker nog : aa o vad är problmet med de ? men jag är så trött på de :( ja kan ju bara rida en gång om dagen, o de e höjdpunkten på hella dagen. Ingen kan typ va heller o de gör ju inte saken bättre. Fattar inte att ja skriver detta men jag saknar faktiskt skolan, o alla vänner men träffar varje sekund.

Av Elina anderssson - 25 december 2011 18:45

då sitter man hos syrran o tar de relativt lungt ::))

fick höra ett skämt innan som alla borde skratta åt

pappan smsade sin son

nu ska jag och mamma separera

sonen smsade tillbaks

så du har hört om stefan ?

pappan svarar

oj jag menar reparera

sonen svarar

VEM FAN ÄR STEFAN !?

Av Elina anderssson - 4 december 2011 20:54

okej, ja ska försöka blogga mer men då undrar ja: vilka följer bloggen och vilka kollar lite ibland ? <3

Ovido - Quiz & Flashcards